Les noves unitats de l'AVE, el model S-112 més conegut com l'Ànec, circulen en proves des de fa setmanes entre Madrid i València.
El pròxim 18 de desembre entrarà en servei la connexió AVE entre la capital d'Espanya i València.
Un trajecte que es realitzarà en una hora i 35 minuts.
El S-112 compte amb un total de 365 places (49 més que el S-102), distribuïdes en 8 cotxes de classe Turista (294 places, incloses 2 per a persones amb mobilitat reduïda, PMR) i 4 cotxes de classe Club (71 places).
El tren d'Alta Velocitat permetrà que el transport en aquest corredor genere anualmente 80.000 tones de CO2 menys.
A Alacant el 2012.
El ministre de Foment, José Blanco, va confirmar en la presentació del projecte de pressupostos per a 2011 que l'alta velocitat arribarà A Alacant en 2012
A Castelló el 2014.
Els primers trens AVE arribaran A Castelló abans d'acabar 2010, encara que en el tram final ho faran a velocitat d’aLARIS, i no d'AU, fins a la construcció de la plataforma exclusiva d'alta velocitat que es preveu acabar en 2014
1 comentari:
Per l'amor de Déu (i això que sóc ateu), parleu de coses del poble i deixeu-vos d'este rollet llepa-culs que m'entren ganes de vomitar.
I aneu d'ecologistes en això de 80.000 tones de CO2 menys... XD. Menys que quan? S'ha comptabilitzat tot el CO2 utilitzat en la construcció de les vies de l'AVE? El CO2 invertits en la fabricació dels trens (o ànecs) en sí mateixos?
Ja s'heu enganyat escrivint al blog del poble sobre coses estatals, molt bé. Diuen que rectificar és de savis. Sort.
Publica un comentari a l'entrada