La última de les
àrees de la qual presentem hui el resum d’este primer mes de govern és POLÍTIQUES
PER A LES PERSONES des d’on es coordinen regidories com joventut, esports,
educació, promoció del valencià, cultura, festes, biblioteca, publicacions i
arxiu.
La responsable de l’àrea
és la regidora Sonia Bellver i poden contactar amb ella mitjançant aquest
email: sonia.bellver@lapoblallarga.es
Sens dubte una de
les àrees que des del primer dia que es va accedir a l’Ajuntament, el 15 de
juny, va tenir que treballar molt ja que les festes de la Fira Sant Pere
estaven en un esborrany i calia tancar molts dels actes amb els que
participaven diverses associacions i sobre tot coordinar actes de tot tipus
(esportius, lúdics, etc) No anem a esbrinar tot aquest treball ja que volem
presentar un breu resum i no bombardejar-los amb molta informació. En aquest tema
sols cal recordar tot el que s’ha fet durant la Fira o veure el programa
publicat.
Altres han sigut:
1 – reunió presentació amb
Director i Secretari de l’IES Pere Esplugues, assistint dies després a la
graduació dels alumnes (Alcaldessa i Regidora)
2 - reunió presentació de l’equip docent i directiu del
Col·legi púbic Sanchis Guarner on es varen tractar temes com inici curs
2015-2016 i altres. Es va participar en l’acte de graduació i benvinguda dels
alumnes.
3 - reunió amb Directora de l’Escoleta el Castell i visita
al centre. A continuació distintes reunions amb totes les docents. D’estes
reunions es va detectar que els menuts no tenien trones i es varen comprar d’immediat,
homologar aula per a 0-1 anys implicant a altres àrees de gestió municipal,
inici de la normativa interna de l’Escoleta i inici d’estudi de les taxes de l’Escoleta.
Es va participar (l’Alcaldessa va estar present) en els actes de fi de curs.
4 – reunió presentació amb les Ames de Casa, realitzant a
partir d’eixa primera reunió altres per coordinar actes de fira Sant Pere.
5 – reunió presentació amb Protecció Civil per coordinar
distints actes de la fira Sant Pere.
6 – preparar i realitzar la subhasta de les barres de la
fira Sant Pere.
7 – reunió presentació amb la Directora de l’EPA i presentació
de l’equip docent. Inici d’estudi de les taxes de l’EPA.
8 – reunió amb responsable del Centre d’Informació Juvenil.
9- reunió amb el club de la petanca.
10 – obertura piscina municipal, treballant per poder oferir
cursos que no estaven programats i preparar-la amb tot el que es necessita per
donar un bon servei als veïns.
11 – coordinar la posada en marxa del Campus
David Albelda, així com cursos de tenis i de manteniment per als majors.
12 – organització de les festes de Sant Pere, estar pendent
de tota la logística necessària i coordinar molts dels actes realitzats.
13- inici de l’elaboració de les bases que regiran la
creació de distints consells com el de cultura, fester, joventut, esport.
14 - elaboració programació d’actes per als mesos de juliol
i agost “En Estiu la Pobla viu” on hi ha actes per a tota la gent, esportius i
lúdics (ioga, tallers, cinema d’estiu, etc)
15 – reunió amb la responsable de la biblioteca. Recuperació
del facebook de la Biblioteca (mesos bloquejat). Valoració de la transcripció del
document de 1537 de la venda de la Pobla Llarga i demanda a empreses
especialitzades per poder digitalitzar aquest document. Posada en marxa de la
MOSTRA LITERARIA VICENT PASCUAL de la que s’inicia amb el I CONCURS MICRORELATS
LA POBLA LLARGA publicant ja les bases.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada