dijous, 19 de maig del 2011

Sobre el BAN d’aquest matí

Aquest matí s’ha fet un BAN. Una part del ban deia que a partir de hui es tornaven uns euros pel FEM del 2010.

El nostre regidor, Ximo Vidal, s’ha presentat a l’ajuntament a veure exactament que deia el ban, per a poder llegir-lo ja que per la megafonia no es podia entendre perfectament.

1. Sr. Secretari Municipal, pot ensenyar-me el ban? Resposta: ban, quin ban? parla en Rafael Soler

2. Sr. Rafael Soler, puc llegir el ban? Resposta: ban, quin ban? parla en la funcionaria “tal”

3. Davant de la taula de la funcionaria, al veure que no hi era, pregunta a altres funcionaries, On està la funcionaria? Resposta: Hui no venia està en un curset

4. Sr. Rafel Soler, la funcionaria no està, no pot ensenyar-me el ban? Resposta: SI VOLS ALGUNA COSA HO PRESENTES PER ESCRIT (però de males maneres)

5. El nostre regidor ho presenta per escrit

6. Busca el cotxe i davant del cotxe amb el funcionari que fa el ban, una vegada escoltat, li pregunta: vas a penjar copies del ban als taulons pertinents del poble?? Resposta: jo? jo no tinc res. Crec que tal funcionaria tenia les copies

7. Torna a l’ajuntament i li pregunta a la funcionaria: tens les còpies del ban per a penjar als taulons? Jo? jo no tinc res. Ho deu tenir la periodista que es la que fa el ban.

Cal fer algun comentari sobre Rafael Soler? Cal fer un comentari sobre les maneres de esta persona?

1 comentari:

Vicent Dasí (EUPV) ha dit...

Amb Soler, aquest és el Pan Nuestro de cada dia.